Koho hledáme

Asistent/ka ředitele společnosti

Hledáme posilu do týmu, která se bude starat o naše kanceláře, chod v nich a stane se pravou rukou ředitele společnosti.

Typ úväzku

Typ
úvazku

plný/částečný úvazek

Nástupný termín

Termín
nástupu

4. 1. 2021

Platové podmienky

Platové
podmínky

30 000 Kč

Miesto práce

Místo
práce

Brno

Zodpovednosť za územie

Zodpovědnost za kanceláře

Brno, Praha, Ostrava

Jaký/á je asistent/ka ředitele?

Baví ji/ho organizovat si práci a spolupodílet se na projektech. Administrativa je pro něj/ni kámoš a denní chleba. Má dobrý smysl pro humor, protože u nás v kanclu jiný nebereme. Vždy je o krok napřed, zná tým a má přehled o tom, kde se co děje. Je také trpělivá/ý, otevřená/ý, všestranná/ý a nebojí se postavit k práci čelem.

Perfektně se k nám hodíš, pokud

  • máš drive, proaktivní přístup a nebojíš se výzev
  • jsi trpělivý/á, přátelský/á a rád/a komunikuješ s lidmi
  • pracuješ samostatně a zodpovědně
  • MS Office znáš velice dobře
  • máš kultivovaný slovní a písemný projev
  • máš pozitivní vztah k ekologii a rád/a se učíš novým věcem
  • výhodou pro tebe je, pokud máš ŘP, ovládáš AJ a máš zkušenosti z obdobné pozice

Co budeš dělat

  • administrativní a organizační podporu ředitele společnosti (organizaci schůzek, zajišťování služebních cest, zpracování cestovních dokladů, evidenci odeslané a příchozí pošty apod.)
  • přípravu podkladů, evidenci dokumentů a kontrolu smluv
  • hlavní spojku mezi ředitelem, zbytkem týmu a ostatními členy boardu
  • přípravu finančních podkladů pro porady, validaci finančních podkladů, práci s finančními programy Fitek a Pohoda a budeš mít odpovědnost za firemní pokladnu
  • ad hoc. požadavky
  • zabezpečovat chod kanceláří v Brně, Praze a Ostravě (poštu, reklamace, zajišťovaní kancelářských potřeb, zabezpečení provozu kanceláře, zajišťování občerstvení, zalévání květin, obsluhu veškerých mini spotřebičů, chod tiskárny apod.)
  • podporu celého CZ týmu (organizaci cest, shromažďování podkladů, dokumentů atd.)
  • péči o návštěvy (front office)
  • komunikovat s externími dodavateli služeb (kancelářských potřeb, úklidu, tisku, asistenční služby atp.)
  • web research dle zadání

Jak si tě budeme hýčkat

Zařízení, vybavení, slevy

  • mobilní telefon s neomezeným EU paušálem
  • výkonný notebook i pro soukromé účely
  • přednost při odprodeji firemního majetku
  • zvýhodněné ceny firemních produktů
  • příležitostné dárky

Čas, dovolená

  • flexibilní pracovní doba
  • „sick days“
  • placené volno po dobu povánočního období a Silvestra
  • JRK Prázdniny – pokud vyčerpáš zákonnou dovolenou, stačí se domluvit se svým nadřízeným a můžeš čerpat další placené volno

Zábava a vzdělání

  • teambuildingy
  • Multisport karta
  • tréninky, vzdělávání a školení
  • kreativní práce v dynamickém a moderním prostředí
  • doporučující bonus při hledání nových členů týmu – „přiveď kamaráda“ (2 500 + 12 500 Kč)

S kým budeš primárně spolupracovat

Nejčastěji budeš v kontaktu s panem ředitelem společnosti, budeš jeho pravou rukou a budeš zajišťovat organizaci jeho agendy. Dále se budeš starat o příjemné zázemí našich kanceláří v Praze, Brně a Ostravě a budeš úzce spolupracovat s HR manažerkou a marketingovou manažerkou.

Robin Dufek

Lilianna Škorpíková

Hana Dvořáková

Veronika Rajnišová

Jak se můžeš stát součástí našeho týmu?

Mám zájem

Těšíme se na Tebe!